Termeni si conditii

 

  1. Datele de identificare ale comerciantului

1.1. SC AIRSEM LOGISTIC SRL, cu sediul/adresa in sat Les, str, Principala, nr 163, judetul  Bihor, inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J5/1865/02.12.2015 , cod fiscal (CUI) R35283910, cont IBAN RO83BTRLRONCRT032895950.

 

  1. Modalitati de achizitionare a produselor. Comanda

2.1. Puteti comanda produsele noastre fie online, fie prin asistenta telefonica (apelati numarul cu tarif normal afisat pe site), fie la showroom-ul din Oradea, str. Nufarului nr 1.

 

  1. Pretul produselor. Modalitati de plata

3.1. Toate preturile afisate pe pagina sunt exprimate in lei, contin TVA.

3.2. Puteti alege dintre următoarele modalitati de plata, indiferent de produsul pe care doriti sa il achizitionati: plata card, Paypal si ramburs.

 

  1. Livrarea Produselor

4.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in showroom-urile RestOn, conform optiunii Clientului.

4.2. Livrarea produselor este gratuita doar in Romania.

4.3. Livrarea produselor se face intre 1-5 zile lucratoare.

4.4. In perioada sarbatorilor sau evenimentelor nationale (Craciun, Paste, Black Friday etc.) pot avea loc intarzieri de livrari.

4.5. In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, curierul nostru va face inca o incercare de a livra, dupa care comanda va fi returnata, clientul urmand sa suporte costurile unei noi expeditii, indiferent de valoarea produselor comandate.

4.6. Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul AIRSEM LOGISTIC S.R.L).

4.7. Clientul are obligatia ca la primirea produsului sa verifice ambalajul sa nu fie rupt, sa nu prezinte urme de zgarieturi, lovituri si poate refuza acel produs in cazul in care prezinta urme de manipulare defectuoasa si sa incheie un proces verbal cu repezentantul firmei de curierat.

4.8. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor, precum si transmiterea documentelor insotitoare.

 

  1. Returnarea produselor

5.1. Daca primesti produsul cu orice defectiune, trebuie anuntat si trimis poza in maxim 24 ore pe emailul site-ului si RestOn isi asuma responsabilitatea de a schimba produsul in maxim 10 zile lucratoare.

5.2. Clientul trebuie să solicite in scris, formularul de retur prin e-mail. Va rugam sa tipariti acest formular si sa il lipiti pe coletul returnat.

5.3. Costul transportului pentru retur ii revine clientului.

5.4. Conform legislatiei din Romania puteți să returnați/ anulati produsele cumparate de pe www.reston.ro nedesfacut în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara a fi nevoit să justifice decizia de returnare si fara a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonantei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

5.5. Produsele efectuate la comanda, avand dimensiuni speciale (atipice) NU pot fi returnate, decat în cazul în care prezinta defecte de fabricatie.

5.6. Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile, documentele originale (bon fiscal/chitanta, certificat de garantie).

5.7. Daca produsul returnat este deteriorat, are pete, prezinta urme de folosinta, zgârieturi, lovituri, este murdar sau prezintă accesorii lipsă și nu poate fi vândut ca și produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferenţa de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat, iar în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur revin expeditorului.

5.8. Returnarea banilor se va face în termen de 10 – 30 de zile lucratoare de la data anunțării deciziei de returnare, in contul bancar oferit de catre client in formularul de returnare.

 

  1. Perioada de Testare

6.1. La toate produsele noastre oferim o perioada de 200 de zile pentru testare. In acest interval aveti posibilitatea sa incercati salteaua RestOn si sa va convingeti de confortul si calitatea deosebite ale acesteia.                                                                                                    6.2. In cazul in care nu sunteti pe deplin satisfacut / a, nu vi se potriveste modelul sau doriti inlocuirea cu alt model, va asistam cu inlocuirea produsului sau va returnam toti banii inapoi.   6.3. Este necesara o perioada de minim 40 de zile testare in care sa va obisnuiti cu noua saltea RestOn, deoarece in multe cazuri este nevoie de o astfel de perioada de acomodare, orice schimbare de habit de odihna necesita timp.

*Daca produsul este nedesfacut se poate returna in cele 14 zile conform legii amintite anterior.

6.4. Perioada de testare nu se acorda saltelelor cu dimensiuni speciale (atipice).

6.5. Taxa de transport retur revine in sarcina clientului.

 

  1. Acordarea garantiei

7.1. Produsele  noastre sunt verificate riguros pentru a ne asigura ca acestea corespund celor mai inalte standarde de calitate si durabilitate, precum si pentru a satisface dorintele si nevoile clientilor nostri.

7.2. Garantia oricarei saltele este de 15 ani de la data primirii produsului de catre client. Furnizorul nu isi asuma responsabilitatea pentru produsele ale caror instructiuni de utilizare nu au fost respectate intocmai.

7.3.Reclamatia/ sesizarea defectiunii saltelei trebuie facuta in scris la adresa de email a site-ului.

7.4. In situatia unor eventuale defecte ale unui produs aflat inca in perioada de garantie, asiguram inlocuirea produsului cu unul nou in maxim 10 zile lucratoare de la primirea saltelei la sediul nostru.

7.5. Orice material textil are o marja de flexibilitate, dupa 40 de luni de la folosinta pot aparea devieri intre 0,20 – 2,85 cm. Orice modificare sub acesti parametri nu sunt considerate defectiuni.

7.6. Garantia de 15 ani se acorda pana la 140 kg/ persoana.

7.7. La saltelele cu dimensiuni speciale (atipice) se acorda 24 luni garantie.

7.8. Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreună cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului. Conditiile de garanție sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.

 

  1. Instructiuni de utilizare

8.1.  Salteaua este ambalata in PVC corespunzator, in momentul in care desfaceti salteaua din ambalaj nu folositi obiecte ascutite, este posibil sau taiati sau deteriorati salteaua.

8.2. Este bine de stiut ca in momentul dezambalarii saltelei si in urmatoarele zile, salteaua poate avea mirosuri specifice procesului de productie, dar nu sunt toxice si dispar in scurt timp. In acest caz va recomandam aerisirea saltelei cel putin 24 de ore inainte de prima utilizare.

8.3. Este indicat sa utilizati acest produs in spatii inchise, intr-un climat normal de umiditate si temperatura. Recomandam aerisirea zilnica a incaperiii si expunerea saltelei la aer curat pentru a preveni dezvoltarea mucegaiului si acumularea unei mari concentratii de umiditate in saltea.

8.4. Curatarea saltelei se face doar prin aspirare sau periere, evitati curatarea umeda, uscarea cu fierul. Nu folositi inalbitori. Topul si husa detasabila pot fi spalate profesional conform instructiunilor aflate pe eticheta interioara.

8.5. Cu exceptia partii superioare detasabile a saltelei (protectia de pat), este strict interzis ca salteaua si materialele din care este alcatuita sa intre in contact cu apa, detergenti, solutii de curatare sau orice substanta lichida. Evitati acumularea de umezeala in saltea, pastrarea intr-un mediu cu vapori solventi. Nerespectarea intocmai a acestor conditii conduce la pierderea garantiei.

8.6. Schimbati pozitia saltelei lunar (de la cap – la picioare si de pe o parte pe alta).

8.7. Suportul saltelei trebuie sa fie drept, a carei parte inferioara sa permita aerisirea saltelei (somiera cu ventilare).

8.8. Salteaua nu are voie sa fie asezata  pe un suport, placaj sau orice suprafata  neteda care nu are gauri de aerisire/ ventilatie. Acest lucru va conduce la acumularea de umiditate in partea inferioara si la aparitia mucegaiului. In cazul nerespectarii acestui punct, se pierde garantia.

8.9. Nu pozitionati salteaua pe un pat fara cadru sau pe un pat mai mic ca dimensiune.

8.10. Nu permiteti copiilor sa sara pe saltea, aceasta de poate deteriora.

8.11. Nu folositi sau pastrati produsele la temperaturi sub 0 grade Celsius precum si in medii cu variatii de temperatura.

8.12. Este interzisa pastrarea saltelei intr-un mediu cu substante inflamabile, foc sau orice dispozitiv cu temperatura mai mare de 30 grade Celsius in apropieria saltelei (minim 2 metri diatanta de la saltea si orice sursa de caldura ce depaseste 30 grade).

 

  1. Situatii care duc la pierderea garantiei

9.1. Incercarea de reparatii de catre persoane neautorizate.

9.2. In cazul in care defectiunile sunt datorate mizeriei, impuritatilor, corpurilor straine.

9.3. Modelul matlsat din invelisul exterior al saltelei nu intra in garantie, daca se desface nu este afectata calitatea saltelei.

9.4. Transportul neadecvat din vina clientului.

9.5.Intrarea saltelei in contact cu substante lichide.

9.6. Pastrarea saltelei intr-un mediu cu substante nocive, foc sau temperaturi peste 30 grade Celsius in raza de sub 2 metri de saltea.

9.7. Pozitionarea saltelei pe o suprafata fara somiera sau gauri de ventilatie.

9.8. Neprezentarea facturii si a certificatului de garantie, precum si nerespectarea instructiunilor de intretinere  si utilizare a produsului, prezentate in capitolul anterior atrage scoaterea din garantie.

 

  1. Politica de confidentialitate

10.1.Prelucram datele dvs. in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 („Regulamentul general privind protectia datelor” sau „GDPR”), dar si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei.

10.2.Toate informatiile oferite de dvs. pe site-ul nostru vor fi tratate ca si informatii confidentiale si vor fi utilizate pentru procesarea comenzii online.

10.3.Utilizăm adresa dumneavoastra de e-mail doar ca link in completarea comenzii. In cazul in care doriti sa primiti informatii de marketing, precum newsletter-ul, este necesar acordul dvs.

10.4.Nu folosim numărul dvs in scopul vanzarii altor produse, veti fi contactat doar in cazul in care exista o problema cu comanda dvs. sau pentru a obtine informatii despre livrare.

10.5. Datele dvs. personale pot fi transmise autoritatilor in drept doar cu scopul de a verifica anumite tranzactii  comerciale sau pentru a efectua verificari justificate in baza legii.